Have you kissed anyone?

Have you kissed anyone? If you have not, why not try now. Trust me you’ll love it. Okay let me put it this way, Kiss is a special form of expression that human’s inherit. Hold your partner's head with both hands and slowly move their head in the direction you wish your kiss to go... then slowly kiss up towards your partner's eyes and give them a tender kiss on top of their closed eyes. While your partner is resting or sleeping with eyes closed, very gently kiss her lip. Simply come from behind, embrace her, and kiss the top of her shoulder. Take a small sip of your favorite drink. Leaving a little bit of it on your lips, kiss your partner. It is a unique way to create a sensual feeling and your partner will enjoy it. Whisper sweet nothings into your partner's mouth. Before your partner awakes lean over and kiss their cheek and move over giving soft kisses until you reach their lips. Definitely what a pleasant way to wake up!


......laa, astaga super laila!!!! jangan terkejut dengan tulisan di atas. Itu merupakan satu artikel yang telah dikeluarkan oleh sebuah laman blog yang telah aku terokai secara tidak sengaja.

Habis... kenapa aku publish kat blog aku pulak!!!

Sebenarnya artikel ini menarik minat aku kerana ianya merupakan sebahagian aktiviti yang terlalu seronok dilakukan oleh remaja yang belum matang usianya. Maksud aku budak-budak sekolahlah. Mereka ini kalu kita duk cerita tentang dosa pahala, mereka dok bor layan. Mereka ini terlalu asyik maksumnya dengan karenah remaja mereka sehinggakan kata-kata nasihat dari orang yang dah tua macam aku ini ditolak ke tepi. Kata mereka."zaman dah berubah, dulu lain..sekarang lain." Terkadang tu, sakit gak hati aku bila mendengar jawapan mereka. Kalu diikutkan hati, "hem siap kau..!!!"

"Wahai anak-anak muda diluar sana... ketahuilah olehmu yang mempunyai mata hati,sesungguhnya Rasulullah s.a.w bersabda: Adalah berdosa apabila kulit lelaki dan kulit perempuan yang bukan Muhram bersentuhan seperti berdosanya menyentuh kulit babi.

Dosa..!!!! Mereka tidak takut. Apa itu dosa??? Mereka tahu. Tapi.. buat-buat tidak tahu. Ustaz dan ustazah kat sekolah dah terang dok apa itu dosa. Dah salin wat nota kaki dah!!! Tapi... panahan dan gelora remaja itu masih utuh dan kuat.

Ceramahan dan pengajaran cikgu-cikgu kat sekolah masih tak cukup. Remaja seperti ini perlu sentiasa dibantu dan dibimbing. Jangan biarkan mereka berseorangan. Jangan tinggalkan ruang buat mereka untuk terlintas memikirkan tentang kissed itu.

"Gelora remaja itu masih lagi terlalu kuat dan indah. Daya impuls di luar sana terlalu kuat baunya, menarikku untuk mencubanya. Aku tidak tahan menahan keasyikan gelak tawa manja mereka yang telah hanyut itu. Please...tolonglah bantu aku..." luahan remaja yang tewas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails